logo
. . .
 

Connect Banka

 

Genel bakış




Özellikler

Her ölçekten işletmenin kullanabildiği Connect Banka, bankacılık işlemlerini kolaylaştırarak operasyonel verimliliği artırıyor.

Connect Banka'nın ERP sistemiyle entegrasyonu sayesinde, bankacılık işlemleri tek tıkla ERP üzerinden gerçekleştirilebiliyor. Böylece işlem kolaylığının yanı sıra zaman tasarrufu da sağlanıyor.

Connect Banka; Akbank, Yapı Kredi Bankası, Garanti Bankası ve Vakıfbank gibi Türkiye‘nin önde gelen bankalarıyla doğrudan entegre şekilde çalışıyor.

Uyumlu Logo Çözümleri

Sıkça Sorulan Sorular

Connect Banka; Havale, EFT, Çek-Senet, Fatura ve Maaş Ödeme Hesap Özeti gibi banka işlemlerini şubeye gitmeden veya internet bankacılığına bağlanmaya gerek kalmadan tek tıkla ERP üzerinden güvenle, hızlıca, kolayca gerçekleştirmeyi ve muhasebeleştirmeyi sağlar.

Connect Banka halihazırda Akbank, Vakıfbank, Garanti Bankası ve Yapı Kredi Bankası ile çalışmaktadır.

Farklı lokasyonlarda bulunup ortak bir ticari sistem içerisinde çalışan şirketlerde bir adet Connect Banka çözümü satın alınması yeterlidir. Örneğin, her iş yeri aynı Logo Tiger 3 Enterprise ERP çözümünü kullanıyorsa, tek bir Connect Banka alınması yeterlidir. Ancak her lokasyonda bağımsız ticari ürünler kullanılıyorsa, her lokasyon için ayrı Connect Banka almak gerekmektedir.

Banka işlemlerini şubeye gitmeden, internet bankacılığına gerek kalmadan hızla gerçekleştirip zaman kazanabilirsiniz. Connect Banka ile ERP üzerinden operasyonları tamamlayabilir, süreçleri kolaylaştırarak verimliliği artırabilirsiniz.

Hayır, Connect Banka uygulamasından yararlanmak için bankanıza ekstra bir ücret ödemeniz gerekmemektedir. (Bankaların işlem ücret politikaları için bankanız ile görüşmeniz gerekmektedir.)